Last night

Igår var en bra dag. Ovanligt bra sådan. Det var längesen jag upplevde sådan glädje över något, över livet.
Jag tror helt ärligt inte att det var någonting som gick emot mig...
Allting flöt på, jag flöt med, ingen var direkt elak mot mig eller något..
Det var en BRA dag alltså! :D

Boxning med Lejla på kvällen också :) Riktigt roligt. Mera sånna stunder säger jag bara! :D

Idag har också varit en bra dag. Träningsverk dock, men det går att leva med.
Och det lär nog inte bli bättre tills imorgon.. Med tanke på min första idrottslektion sen nian :O :D

Men jag mår bra för övrigt och det är huvudsaken nu.

Rockbjörnen och Kent blir det den här och nästa månad dessutom :D
Snacka om lycka.
Mitt liv är påväg att vända till något bra igen.
Och jag vill bara stanna i det här och njuta.
För det känns som om det kommer försvinna snart..
Så här bra kan man nog inte må en längre tid? : /

Kommentarer
Postat av: Sabina

JO! vill man så kan man!

2008-01-15 @ 20:03:55
URL: http://sbainuf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0