Innan allting tar slut

Just nu minns jag inte riktigt vad det var jag tänkte på...
Jag hade en massa i huvudet som jag ville blogga om, men som vanligt är det som bortblåst när man väl sätter sig till rätta och ska börja skriva. Konstigt?

I vilket fall som helst så var jag, Sabina, Linnéa och Denise på ROCKBJÖRNEN igår :D
Det var superkul, allt var underbart, jag är verkligen glad att ni fick mig att följa med.
Fler sådana dagar/kvällar/nätter säger jag bara.
Timo Räisänen var helt underbar! Hans uppträdande fick mig att känna mig sådär levande, som efter Håkan- konserten.. Ni som kände mig då vet.. Det finns inte tillräckligt med ord för att förklara.
Tack tjejer :)

Sen var jag i stallet idag.
Det kändes speciellt.
Fick en timme med Noak.
Det var mysigt.
Mera sånna timmar.
Får inte tappa suget.
Han får mig att känna mig hel.
Det är KÄRLEK!

Och för övrigt så vill jag säga att det är skönt att ha hittat tillbaka till livet..
Vissa mörka stunder finns det, men så är det väl alltid.
Det är några saker som går att finslipa för en aning bättre livsinställning men annars har allt varit riktigt bra de senaste två veckorna.
Och det har jag verkligen Lisa, Sabina, Mikaela, Linnéa, Linn och alla andra att tacka.. Ni har verkligen gjort mina dagar värda att leva de här veckorna. Det är tack vare er den där klumpen i magen har försvunnit, det är tack vare er jag har orkat ta tag i studierna igen. Ja, det är tack vare er jag mår såhär bra igen faktiskt!

Visst tog jag första steget, men ni har verkligen hjälpt mig tillrätta på vägen.
Och för det kommer jag nog aldrig att kunna tacka er tillräckligt.
Det känns som om jag har varit i helvetet och vänt.
Jag har hittat tillbaka!
Tack.

Ja, det finns så mycket att säga...
Men nu ska jag gå och umgås med familjen :)
Puss och gonatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0