Här kommer lyckan för hundar

Igår var en jobbig dag.
Mer än så säger jag nog inte.

På kvällen följde jag i vilket fall med Malin till stallet och kollade när hon red.
Första gången på ett år hon rider lektion, hon fick Chess och var glad.
Glädjen och lyckan hon utstrålade smittade av sig lite på mig.
Den värmde mig.
Jag vill se henne så jämnt!

Malin hjälpte mig att fixa kameran när vi kom hem.
Så nu ska den bara formateras klart och så...
Sen ska jag fota som jag aldrig gjort förut :D
För det är ju ganska stor skillnad på en rutten mobilkamera
och en riktig systemkamera :)
Hoppas jag utnyttjar den till tusen.
Ni får väl hålla utkik och säga vad ni tycker.


Jag hade planerat att gå till skolan idag.
Men jag missade bussen : /
Så det var bara att knata hem igen.
Inte mig emot precis, men jag vet en som blir lite ledsen i ögat.
Förlåt mig Lelja. Vi kan ses i helgen om du vill? :)

Har spelat en massa gitarr och sjungit nu...
I närmare två timmar ^^
Och jag sjöng, högt och helt okej för att vara mig.
Jag är glad, fast jag låter som en kråka nu efteråt^^
Förkyldningen vill inte ge sig, den bråkar hela tiden.
Men jag tänker inte bråka med den, den sitter väl kvar tills den ger sig.

Men jag vet en annan som inte låter som en kråka :)
http://myspace.com/harringtonswe

Hoppas det blir lite fint väder, så jag kan testa ta lite bilder.
För nu är kameran redo.
: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0