Fade away

Trött som jag vet inte vad.
Ska gå och lägga mig så fort jag skrivit klart här.
Och egentligen orkar jag inte skriva något vettigt.

Men jag kan ju berätta att det idag var sista dagen på dressyrkursen.
Det gick bättre än de andra dagarna, även om det skulle kunna bli minst lika bra till.
Fast det får jag inte uppleva nu.
Eftersom det var fjärde och sista dagen idag.
Känns både skönt och ledsamt.

Det har varit jobbigt, men givande.
Man lär sig så mycket mera när man rider 4-5 personer i en grupp.
Mot när man rider 8-10 personer.
Samtidigt blir det lite hårdare..
Mycket mer att tänka på hela tiden.
Fast det har varit kul och skönt att träna.
Borde göra sånt här oftare.
Men nu blir det mindre istället.

Ingen ridning på Hageby :(
Känns lite halvt.
För jag har ju trots allt ridit där i minst 6 år nu.
Och även om jag kommer vara kvar och sköta,
så kommer det bli en annan känsla.

Aja, i värsta fall får jag väl börja igen :)
Nu ska vi se det positivt.
Jag kommer kunna göra annat på fredagarna.
Lägga pengar på annat och träna mera..


Träffade Milla på förmiddagen. :)
Vi bytte julklappar och hon fick sin present.
Det var jättefint.
Hon hade gjort en almanacka åt mig.
Jättegullig var den, med bilder från när vi var små.
Och en jättegullig dagbokstext som hon skrev för flera år sen.
Jag blev jätte rörd, det var nog den bästa julklapp jag fått i år :)
Tack så mycket, om du läser det här : ) <3

Jag tror hon blev glad för min julklapp och present med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0