Be Patient

Jo, det har varit en bra dag.
Men nu är jag trött.
Tröttare än på länge.

Sov hos Milla :)
Hunden vägrade låta mig vara ifred ^^
Men det var kul.
Idag promenarade vi och red och så.
Mycket mysigt.
Ronaldo är så härlig :) Att rida på fältet var länge sedan.

Sen åkte jag bussen in till boxningen.
Ansträngde mig ganska rejält.
Skönt, men nu är jag som sagt döds trött.

Nu ska jag städa lite och ta fram madrass.
Sabina ska nämnligen övernatta här imorgon.
Eftersom vi kommer hem SENT efter ROCKBJÖRNEN!
Det ska bli kul :)

Men nu hoppas jag att det är med skolan håller i sig också.

And I've tried not to give up, tried to keep my head up...

Kommentarer
Postat av: Harrington

adda mig ;D [email protected]

2008-01-24 @ 08:47:57
URL: http://harrington.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0