All I have

Usch.
Det där lilla monstret är påväg att besegra mig igen.
Jag är inte tillräckligt stark att stå emot.
Att kämpa, för att inte falla.
Allt som kändes så bra, jag som trodde jag skulle klara...

Det är en hemsk känsla.
Massor med ångest också.
Skola imorgon.
Jag som hade bestämt mig för att klara det.
Det lär ju inte börja bra, om det känns såhär idag.

Vill bara gräva ner mig.
Usch, säger jag bara.

Ska egentligen träna med Oskar ikväll, men jag känner inte för det.
Så jag måste höra av mig till han och säga som det är också.
Kroppen är helt borta..
Ingen styrka eller energi alls.

I natt har jag sovit mer än på länge..
Jag gick och la mig tidigt, redan vid halv sju.
Fast det läskiga var att jag vaknade och var helt säker på att det var morgon.
Så kollade jag på klockan, och den var bara kvart i tio.
Usch, jag önskade verkligen att det var morgon då.
Sen tog det ett tag innan jag somnade, och på den tiden hann jag dricka 1.5 liter vatten :O
Läste ut min bok också.. Jag satte mig ned och grät vid  floden Piedra - Paulo Coelho.
Den var faktiskt riktigt bra. Jag vet inte varför, det känns bara som att den träffade rätt punkter hela tiden.

Det är helt fel.
Allt är fel.
Usch.
Jag vill inte vara fel, kännas fel, framstå som fel.
Men idag är allt fel.
Hela jag!
Usch.
Fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0