You don't understand me

Sorry att jag inte skriver något värt att veta längre.
Men mitt liv har tagit en helvändning.. på bara en natt känns det som.
Fast jag vet inte... ingenting vet jag säkert.

Massor nytt, människor, hus, skolor, "att göra".. ja allt som går i stort sett.
Inte vet jag vad eller vem jag är heller.
Allt är en enda röra.

Är jag estet? varför passar jag då inte in där?
Är jag samhällare? Varför känner jag mig då inte hemma här?
Är jag musiker? vad hindrar mig från att pröva?
Äsch, jag vet inte.. en blandning kanske?
Kanske kommer det fram sen?
Ska jag våga? ...
Massa frågor som snurrar... bort bort...

Har inte ens hunna att tänka igenom saker och ting på länge...
Det skrämmer mig, förut gjorde jag ju inte annat än tänkte hela dagarna.
Visserligen mår jag nog bättre såhär.. mera levande liksom.
eller jag vet inte, mindre stressad men mer att göra.. Låter det konstigt? ´

Jag följde iaf med syster till film och musik på öppet hus idag.
Jag säger bara ÅNGEST!
Bajs vad jag ångrar mitt gymnasieval, kan man inte snurra tillbaka tiden?
Baah, jag kan ju inte byta en fjärde gång eller?
Uschusch.. varför?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är klart du kan byta igen, om det är det du vill! Du kan ju gå om ettan.

Är det inte bra på kunskap?

2008-02-07 @ 21:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0