Utan personlig insats

åh, jag är så glad!

Det är helt otroligt.
Men jaja, största glädjen är nog över att jag ska börja rida igen :)
Och att Noak är världens bästa, han visar verkligen hur mycket man betyder när man kommer såhär, inte lika ofta längre. Och han tyckte det var mycket skönt att få massage :)

Annan glädje är väl att skolan flöt på rätt bra..
Förutom matten, men det är väl ingen nyhet att jag är sämst och föralltid kommer hata matte. ?
Tyska redovisningen gick helt okej, och för övrigt flöt det på.
Vi skrev lustiga noveller på engelskan, mycket roligt ^^

Och jag känner verkligen hur jag faller in i det där pluggisträsket mer och mer.
Men vad gör det, jag kommer ändå aldrig vara som er!
Och nu fick jag visst till ett tjusigt litet rim också..

Aja, nu ska jag till lägenheten och plugga, Religion och histora är vad som står på schemat.
Lite tyska också kanske, bara för att fira att det gick helt okej idag :)
Men först ska jag kila över till grannen och se hur det är med Sesam och Theodor, om de överlever utan mig !
Ett varmt bad och lite mys skulle inte skada heller.

Jag tror att solen och vårkänslorna smyger sig på mig.
Det är så härligt.
Jag börjar känna mig levande igen!
UNDERBART ELLER HUR!

Hästpojken är förövrigt ett mycket bra band.
Jag ska införskaffa skivan så fort pengarna kommer in på kontot.
Musik var livet det ja!
Och i helgen blir det trevligt med Lisa..
Någon som vill hänga på?
Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0