Song to sing when I'm lonely

Har ni någon gång kännt att ni vill en sak men samtidigt inte?
Det är så jag känner.
Helt splittrad.

Och hade det varit ett kärleksbekymmer hade det varit enkelt.
Men nu är det lite mer komplicerat än så..
För det här är inget man kan välja, eller inte välja...
Det bara är som det är liksom.
I vissa lägen måste man stå ut med det.
Och det ska jag göra nu.

Försöka göra det bästa utav det och gå vidare.
Jag ska klara det.


Jag har haft en återkommande dröm enda sen i onsdags natt.
Jag kan inte förstå varför, den bara finns där.
Den påverkar mig starkt, men jag förstår den inte riktigt.
Men jag vet exakt vad den handlar om och det läskiga är att jag inte brukar drömma.
Och om jag drömmer brukar det vara mardrömmar.
Men den här vet jag inte riktigt vad det är.
För den är verklighetsbaserad.
Det skrämmer mig på ett sätt.
Men det känns tryckt på ett annat...
Egentligen vet jag inte varför jag skriver det här.

aja, jag var i stallet ett tag förut.
Men Noak var i hagen.
Saken är den att jag gick hela vägen dit, från Haga.
För att jag ville vara i stallet.
Och en kvart efter jag kommit dit ringer pappa.
Så jag soppade stallgången och smörjde tränset och sen åkte jag hem.
Lite blev ju gjort iaf..
Men jag ville ju gosa med Noak.
Aja, det blir en annan dag.

Ska promenera med Lisa ikväll igen.
Det ska bli rutin som sagt. Varje dag.
Hoppas det blåser mindre då.
För det är inget kul med blåst.

Puss hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0