Musik non stop

image1

Igår var det KENT, idag är det Kent.
Nej, igår var det konsert. och idag får man nöja sig med minnena, alla usla bilder och låtarna..
Det är sjukt vad en konsert kan ge glädje, och energi.
Som ni kanske lagt märke till har jag varit så jävla nere senaste tiden, men igår under konserten tror jag att jag kände lite glädje igen. Det var skönt. Jag hoppas den kommer för att stanna.
För jag orkar inte gå ner mig igen.
Det är så förbannat jobbigt.
Det värsta är att ta sig ur det, när ingenting verkligen ingenting hjälper.
Och säg vad ni vill, men ni förstår inte.
Alla är vi olika och så är det!

Jag glömde nästan skriva att jag träffadeJoline igår också.
Det var nästan dagens höjdpunkt.
Hon får allt att vända, sådär på en sekund bara.
Hur gör hon kan man undra?
Jo, ett lillamy nattlinne och pyjmasbyxor, en kopp te och lite film.
Det gör susen :)

Kärleken Väntar - KENT

Brinn pengar brinn
Jag lovar du betyder nånting
Du orkar ta dig igenom det här
Du räcker till, så var den du är

Brinn pengar brinn
Jag vet att du är värd någonting
Du är hoppet i ett iq-fritt land
Du är drömmarna jag drömmer ibland

Visst känns det som att kärleken väntar
Visst känns det som att kärleken väntar

Brinn hjärtat brinn
Du vet du kan förändra allting
Det blåser genom staden i natt
Hör du sanningen, den lät som ett skratt

Brinn hjärtat brinn
Vår fiende är rädd om sitt skinn
Det räcker med en gnista ett bloss
Dom skulle vilja vara som oss

Visst känns det som att kärleken väntar.
Visst känns det som att kärleken väntar




Kommentarer
Postat av: Harrington

KENT KENT KENT

2008-02-17 @ 18:53:38
URL: http://harrington.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0