Mr. Lonely

haha, den här låten var längesen jag hörde :O
väldigt länge sedan faktiskt.
Högstadietiden... då när jag lyssnade på svensk hiphop och Darin :O
Och nu har jag avslöjat mer än vad som var tänkt :P
Men den bjuder jag på.

För nu är det ju en helt annan sak..
Och jag är lite vad det nu heter.. när man saknar gamla tider...
Fast idag känns det lite som då, för Maria är här.
Majja, jaa.. det var längesen.
Sågs senast på skolavslutningen i nian..
Vi som var bästa vänner och allt..
Tiden går och saker och ting förändras.
Men nu träffades vi idag och det är trevligt..
Det måste göras flera gånger...

Och för er som... vet....
Så somnade jag faktiskt sen inatt...
Och för Sabina som vet... fick jag svar :O
chockad eller vad?

Men vad det blev av skrivandet vet jag inte.
För ingenting går ihop sig längre..
Det blir liksom bara... rörigt.. eller samma saker hela tiden.
Inget hemligt budskap eller något..

Men det blev en stund med gitarren förut.
Efter allt fix i lägenheten...
Nu ska det bara in möbler så är det färdigt sen :)
hoppas det blir bra.

Kommentarer
Postat av: Sabina

AAAH, vad skrev han då? :):)

2008-02-09 @ 19:19:17
URL: http://sbainuf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0