In my place

Just det, jag sa att jag skulle sammanfatta dagen osv... i fredags.
Men nu känns det lite väl avlägset, så ni får stå ut med att jag behåller det för mig själv helt enkelt.
Kanske kan få till någon text om det så småningom.

Om helgen i allmänhet vet jag inte riktigt vad jag ska berätta..
Det blev lite rörigt sådär.
Var i vilket fall som helst i stallet i lördags.
Det kändes som en evighet sen, eller det lät så på dem iaf.
Fast jag i själva verket var där i onsdags... men men, jag förstår dem.
Det gör bara så ont, att tiden inte räcker till.

Men snart hoppas jag att den gör det,
för det blir förhoppningsvis lite lättare pga en hel del saker.
Så vi hoppas på det bästa.

Det blev en hel del pyssel med det ena och det andra också.
Hämta saker där, titta på saker där, göra saker här.
En ganska mycket faktiskt.
Det är inte underligt att det känns som om tiden försvinner.
Men när det blir klart kommer det som sagt att bli lättare.

Nu sitter jag här hemma, vi har studiedag.
Och jag har faktiskt inte pluggat något än :O
Men jag har börjat rensa bland lite papper,
och det är inte lite papper vi talar om.
Det går i vilket fall som helst framåt.
Även om det är jobbigt känslomässigt.
Mycket minnen.. båda lätta och tunga.

Nu ska jag bara få lite mera ordning,
renskriva lite grejer, skriva ut ett par uppsatser
och läsa lite tyska innan jag ska med bussen
om sisådär två timmar.
Lycka till säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Harrington

Haha, jag har inte tänkt på att rubrikerna är så. Men du har rätt ;)

2008-02-04 @ 20:48:44
URL: http://harrington.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0