Give peace a chance

Den här dagen var rätt jobbig till en början, men kändes genast lättare när vi slutade 40 minuter tidigare än planerat.. Dessvärre fördrev jag tiden på ingenting, eller jo jag gick och klippte mig.. Vilket resulterade i att jag sitter här i lugg igen:O Jag som svor på att jag aldrig skulle skaffa lugg igen.. Inte fan klarar jag någonting längre. Men det kändes bra när jag satt där i frisörstolen, men nu ångrar jag mig lite, min lugg som var så lång.. den hade ju bara några centimeter kvar tills den hade växt ut.. och nu så är den kort på nytt, bara att växa om. Fast jag ska inte klaga, det var fint när jag satt där i frisörstolen och kände mig fin för en minut.. Men när man går ut förstörs allt, floff.. så har håret blåst åt alla håll och man ser ut som ett skabb igen.
Jag tror att luften är en glädjedödare.

Men påtal om glädjedödare.
Imorgon är det alla hjärtans dag.
Frågan är om jag vill uppleva den.
Jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden ungefär ett år faktiskt..
För usch, vad jag ångrar att jag inte tog vara på det.
Men säg något jag inte ångrar :O

Engelska redovisning imorgon. Gånger två.
Hoppas det går bra.
Den ena klarar jag nog utan problem... om jag har förstått uppgiften rätt..
Dessvärre kan jag inte kolla upp det , för jag kommer inte in på porten..
Och ännu mera värre är det att den andra engelska redovisningen kommer gå åt skogen.
För jag kommer inte in på porten vilket betyder inget NE vilket betyder ingen fakta..
Vilket betyder ingen redovisning....
JAg vill inte ens tänka på det.

Säg något jag vill tänka på.


Fast jo, det var ju fint väder idag :)
och jag tog lite nya bilder :)
Och vi slutade 40 minuter tidigare än vad vi skulle :)
Och jag har klippt mig :) (om det får stå här vet jag inte, men jaa)

Men nu ska jag träna engelska... lite till...
Eftersom jag inte har gjort något annat resten av eftermiddagen...
Puss på er.


Och till Sabina personligen vill jag säga:
Om man är positiv som fan, går allting bra!


Kommentarer
Postat av: s

Jag klippte också av min jävla lugg för ett tag sedan.
Jag ångrar det så sjukt mucket :(

2008-02-14 @ 18:37:44
URL: http://vvisiblekarma.blogg.se
Postat av: Harrington

Det där sista citatet: Om man är positiv som fan, går allting bra. Är ett citat från en Magnus Uggla låt ;D

2008-02-15 @ 22:25:46
URL: http://harrington.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0