Du skär

Aaw. Suck.
Jag kommer inte på något.
Det är dimmigt framför ögonen, jag ser inte riktigt klart.
Men klumpen i magen är påväg bort, och rösterna i huvudet börjar avta.
Det är rätt skönt, men jag är så förbannat rädd.
Rädd för allt.

Men idag var jag hos Noak.
Det finns ingen annan som är så bra.
Han är verkligen allt.
Och det är nog just för att jag inte har kunnat/orkat ta mig dit på ett tag.
Som jag uppskattar det så mycket.
Han är tryggheten.

Jag bestämde mig för att börja rida igen idag, så nu ska jag bara prata med dom i stallet..
Och se när det blir.
För jag behöver det.
Mitt liv är ingenting utan hästarna.
Jag har levt med dem så länge att jag går ner mig när jag inte är med dem.

Men jaja, i stallet var Sara iaf, så jag promenerade med när hon red Ragnar.
Mycket trevligt, det ska bli en rutin, för det är bra.
Sen pratade jag lite med Zara också :D

Sen åkte jag ut hit, till mitt hem.
Krattade löv och klippte buskar, men sen blev det mörkt.
Så då blev det lite tid här vid datorn.
Det blir så sällan nu, men det gör ingenting.
Det enda jag saknar är faktiskt bloggen..
Och det kanske märks på hur mycket och osammanhängande jag skriver.
Men datorn ska flyttas in till stan, inom en snar framtid.

Men nu ska jag lägga in lite bilder..
Så skriver väl mer en annan dag.
Ha det bra.

Jag talade i telefon med Jollis idag igen föresten.
Hon är så busigt tokig att jag blir glad :)
Vi ska ses när båda har tid :D
GITARRRRR!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0