Don´t let the Devil ruin it all

Åter igen får Timo bidra till en bra dag :)
Även om den inte är i närheten av slut eller bra..
Timo gör den i vilket fall värd att berätta om.
Återigen har vi pratat och längtat :D
Haha, vad jag är osammanhängade idag.
Ni får ursäkta mig.

Men jag är trött och har träningsvärk.
Faktum är att jag inte har gjort annat än pluggat, tränat och målat
sen i fredags. Eller det blir fel hur jag än skriver det,
jag har tränat varje dag sen i fredags, vilket resulterar i en himla massa
träningsverk i alla muskler.. Men inte ger jag upp för det, jag fortsätter att
träna och plugga..

Men idag är det lugna dagen :)
För den här veckan iaf.
För på boxningen är det bara ett möte idag.
Sen blir det en sväng till stallet innan jag åker hem och sover.
Lite plugg blir det dock, för nu måste jag gå in för det här med att vara pluggis :)
Jag går ju kunskapsgymnasiet liksom x)

Puss på er, nu ska jag sova :D
Okej, först ska jag ta mig hem, eller till mormor eller till lägenheten..
vi får se helt enkelt.
Men puss helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0