Cyklar och knark

Oh, jag håller på att beroende.
HÄSTPOJKEN heter bandet som har förgyllt min pluggkväll.
Det finns inget bättre längre..
Musik är allt, jag förstår inte.
Hur kan det bara sätta sig sådär perfekt i hjärtat och hjärnan.
Det är så jag bara vill dansa och sjunga och skrika mig hes av lycka!

Dessvärre kom jag just på att jag har glömt min tyska i skolan.
Den som vi ska redovisa imorgon.
Aja, det får bli ett senare bekymmer...
För ikväll är jag glad.
Vild och glad!

Jag vill skriva musik.
Producera egna låtar.
Men vart är mina tankar och idér?
Vilka blir mina bandmedlemmar?
Kanske gör jag allt själv en vacker dag.
Fast då tar det nog tid, för det är lite instrument kvar att lära sig för att få ihop det.

Jag vill fota också.
Fina bilder.
Arrangerade.
Jag har tankar om hur det skulle kunna bli.
Någon dag kanske.

Sy kläder vill jag också göra.
Men inte kan jag väl sy heller. 
Nepp, inte det minsta.
Men jag är glad i vilket fall.

Nu ska jag fortsätta plugga igen,
för om man inte sätter fart blir det inget gjort.
Eller hur?

Vi får väl se när ni hör från mig igen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0