We danced anyway

Du är som en saga!

I can't say it with words.
You are too amazing.

Min pärla.





Hageby ridklubbs cirkus 2008 är nu avklarad. Jag tror att resultatet blev mycket lyckat, dessvärre missade jag en hel del idag, mest för min nervousitet steg över alla höjder, rädslan över att ryggen inte skulle klara det. Men det går inte annat än sätta allt på plats med den där hästen, med alla vänliga människor som fick mig till det här, känslan. Ni är underbara! Tråkigt nog blev inte bilderna de bästa pga mörkt ridhus, men jag ska se vad jag kan göra för att få fram bästa möjliga av det som blev taget.
Det är dagar som den här man verkligen ser hur bra personer det faktiskt är man vistas med, alla har sin egen unika egenskap som gör helheten till grädden på moset eller vad man säger... Ni ska vara stolta över er insats idag, för utan var och en hade inte helheten blivit densamma.
Tack igen, en dag att minnas.


Kommentarer
Postat av: lilla e

så himla fina var ni!

2008-12-07 @ 21:05:32
URL: http://plusebba.blogg.se/
Postat av: Simon

Jo livet funkar väl :P ibland sämre, ibland bättre :P Och jag åker gärna skridskor me dig ;) Kul att du kunde va me på cirkusen! men nu snackar ja vidare märe på msn istället ;)

2008-12-07 @ 21:49:03
URL: http://ostratta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fint vare, som sjutton :)

2008-12-08 @ 09:16:44
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: Carro

Ni fixade helheten Kim, då ni var de enda utan spex! Och, glöm inte skicka bilderna sen :)

2008-12-08 @ 22:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0