Under my bed

Men ni kan ju läsa rubriken som: In my bed om ni vill, för det passar nog bättre.
Jag vill sova, länge, länge, länge. Och det kunde jag ha gjort imorse, men jag kilade upp, läste tidningen och drack mitt te, in i duschen ut igen och så den gamla vanliga ramsan + en tidning på sängen innan det var dags för en ny vecka.
Jag borde ha en liten guldstjärna, för jag har kännt mig på bra humör hela dagen. Men nu är jag trött, trött, trött, vill gå och lägga mig och sova länge. Men nej, när pappa kommer hem med pannlampan ska jag ta mig ut till X:et, mysa, skritta ut i mörkret, ta mig in igen, smörja och sedan ta mig hem. Då jag egentligen borde plugga lite, men eftersom mitt schema ser ganska glest ut imorgon så får det vänta. Jag förtjänar att komma hem, bada, ta det lugnt och gå och lägga mig. Verkligen, jag förtjänar nog allt bra idag. Det känns så i vilket fall. Det är lite annorlunda.


And I can't take my eyes of you, wanna be in there forever, wanna make you mine, Ohhh, then I think everything would be fine. But who cares, we are to different anyway, keep on dreaming little me, you wouldn't even see me, not even if you where blind, and not even if there wasn't someone else around. So it's better try too take it all out of my head. Moving forward as usual, cause that's who we are.

Kommentarer
Postat av: aidi.

svar: ja precis, det enda de tänker på är blodiga stekar och skinka! O:

2008-12-08 @ 19:29:25
URL: http://aidilutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0