Rock'n roll blåa ögon

När tiden är rätt ska jag plocka upp dig och ta dig långt härifrån
Vad säger man när ingenting går ihop sig och allt bildar ett snurrigt nystan? När man stressar tills man tror man ska gå sönder, lever en dag utan någon direkt mat, fast ett antal frukter blev det ju är klart. När man sedan stannar upp och inser att man inte alls hade bråttom, hade kunnat göra allt i slowmotion om man velat. Det var tydligen bra för fokuset och koncentrationen på ridningen, jag har inte känt mig sådär närvarande på år och dagar. Det är ett som är säkert. Men provet gick väl dessvärre åt helvete, iaf G - delen, resten återstår att se. 
Hur kommer det sig att allt blir så tydligt nu. Det är som om bitarna faller på plats, tomrummen fylls ut, världen blir hel.

Om det ändå kunde vara för alltid.
Om jag kunde möta din blick och stanna tiden.
Då kanske jag kunde våga tänka på lycka.
Värmen sprider sig inom bords nu.
Du är vacker. Du gör mig vacker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0