Nothing left to lose

And I found myself in a bitter fight
While I've held your hand through the darkest night
Don't know where you're coming from but you're coming soon


    Jo, gårdagen slutade bättre än väntat. Det var såndär härlig stämning i huset och hela familjen var hemma tillslut ^^
Och nu har jag städat så gott som hela lägenheten, diskat maskinen och fyllt den igen, dammat lite här och var, duschat, ätit lunch och pluggat. Fy fan vad jag är bra ibland, även om jag inte går till skolan för att se sista 20 minutrarna på engelska filmen, men det förlåter jag mig själv för, The Holiday har jag sett förut och den fyller ju bara ut tiden. Jag fick undan ett Geografi uppdrag, Idrotts fördjupning + komplettering och började på engelska projektet istället, det var det värt. För nu är det inte mycket alls kvar, så himla härligt.
    Jag fylls av alla bra känslor på en gång, julstämningen börjar infinna sig i min kropp, ryggen har repat sig skapligt, jag vill göra allt aktivt på en gång, villket leder till en supertrött Kim efter skoldagar följda av stallande och stanspringande, eller runt stan promenerande. Igår ledde det till smärre panik när jag kom hem och insåg att ryggen gjorde ont igen, men efter en varm dusch, linement, en varm vetekudde och sömn på det så mår den helt okej igen. Nu ska jag snart åka bussen till söderköping, träffa Milla och rida ut en sväng :) Efter det beger jag mig till Hageby för att rida igen en av två missade lektioner. (sen har jag ju även den där Månadens skötare lektionen att hämta ut)

there aint much to worry about, I can make whatever I want, sometimes I just need some help to realize that. I'm glad I've been going through this now, it has make me a better person, and that's what we all want to be, all the time. Cause we are just living one life.

Kommentarer
Postat av: Joohanna ´

åwh mysmys :) ses i stallet sen maybe <3

2008-12-10 @ 14:43:04
URL: http://joyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0