No one knows you

No one knows you as good as I do.
No one knows me as good as you do.


Billie the vision hjälp mig till bra humör? Nää, det är bara massa uscch, blää. Allting påminner om dig, dig dig dig dig överallt. Vart tog du vägen? Sluta att skrämma mig såhär. Jag vill ju bara ha dig här. HÄR! Och jag vet, jag vill tro dina ord, men det går inte, dom går rakt igenom, jag är tom nu. Det är ett hål, ett hål där du brukade fylla ut allt. Vart tog du vägen? Sluta springa iväg såhär.

You see, I see that we need eachother now, but it seems like you feel that's another waste of time. But please stop running away, I can't sitting here figure out what's still good. I can't take my eyes of your good parts, please don't let them fade away. You need them as much as I do. So come on we need to be ourself, you know. Just let the pain go, away from us.

Kommentarer
Postat av: Joohanna

oj, vem? :o tala med mig <3

2008-12-05 @ 13:16:11
URL: http://joyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0