Land of no return

Alla dessa bilder i mitt huvud, det är som om dom försöker säga någonting. Vissa känns som om de borde vara självklara att förstå, men ändå kan jag inte läsa ut någonting av det. Kanske just för att jag vill veta vad de försöker säga, eller vad jag försöker säga mig.
Nu har nog kroppen också tagit jullov, jag har i vilket fall inte haft såhär svårt att ta mig upp på morgnarna någonsin, och jag har för den delen aldrig sovit såhär mycket och tungt heller. Idag kanske det berodde på att jag låg och kollade på Titanic halva natten, men sånt får man unna sig ibland. Är det bra filmer så är det.
Men nu måste jag nog snart göra mig klar, jag är redan 1 ½ timme sen till skolan, minst. Fast vad gör man när man inte vaknar? Aja, tyskan blev inte helt klar igår, inte engelskan heller för den delen. Sen kom jag på nyss att jag faktiskt har två saker att komplettera kvar, blääää.
Stan med Johanna och träning senare då, eftersom det blev inställt igår. Och så lovade jag syster min att ta en tur på stan med henne med, bara för att hon är så himla gullig och hennes pojkvän har åkt iväg till varmare breddgrader. FUSKIGT!

Kommentarer
Postat av: Johanna

mysig stantripp med dig kimmen (: <3

2008-12-17 @ 17:56:59
URL: http://johaannak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0