Killer Kaczynski

And you wish there was something you could do
To win back that feeling that was new and fresh but

Ibland är det som om man sitter utanför världen i en liten bubbla. Det känns ofta så när man åker spårvagn, man kan kolla på allt och alla, fyllas av känslor men ändå känna distansen. Man är inte en del av det, men ändå existerar man. Ibland blir det tydligare än andra dagar, så är det lite nu. Jag skulle vilja sitta där i bubblan och titta på mitt liv resten av året, så jag kan ställa mig frågorna om jag har gjort rätt i år, vad jag kan göra annorlunda, vad jag har lärt mig och vad jag skulle kunna tänka på i framtiden. Jag skulle kunna tänka mig att skriva en bok på distans om mitt eget liv, inte om vad jag gör, utan om känslorna. Tänk att bara använda känslorna, inga förklaringar, inget komplicerat runt omkring, bara rent och tydligt fast läs mellan raderna perspektiv. Jag får låta tanken följa med ett tag.

Jag vet vad jag måste göra, jag har bara lite svårt att se det.

Kommentarer
Postat av: elin

SVAR:



klar vi ska måla! men jag måste ha ditt mobilnr, för alla nr har försvunnit. skicka i mail. puss

2008-12-15 @ 02:02:00
URL: http://myheartshapedbox.blogg.se/
Postat av: Johanna

det låter som en bra idé kimmen :)

2008-12-15 @ 18:15:34
URL: http://johaannak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0