I wanna live


En såndär härligt sprudlande vårdag skulle inte sitta alls fel. Jag vill känna den där oförklarliga nya friska härliga frihetskänslan. Jag vill nog vara nykär också, gå runt och kolla på vackra, färgglada blommor och drömma mig iväg. Sitta på ett berg någonstans vid vattnet och önska att jag kunde vara en fågel, få färdas på ytan miltals iväg.




It feels like you don't need me anymore, like ju don't wont me. That's make me scared, I don't wont you to go, the fact is that I need you. Why can't you see? Can't nothing stay forever when it comes to me? I'm tired of letting everything go, but I don't know how to keep it here.


Kommentarer
Postat av: Mary

i'm always here for you! and i need you, all the time. i carry you with me whatever i do you see =) <3

2008-12-03 @ 22:09:01
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: Joohanna

jag vill oxååå :)

2008-12-03 @ 22:39:45
URL: http://johaannak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0