Girl laying down

No I don't know what's she's thinking
So I gave up waiting for someone waiting
Talking to someone, staring

Jag orkar inte fokusera!!!!!

Alla ord, texter, tankar, måsten, icke-måste-men måste göras i vilket fall samlas i mitt huvud på en area av knappt 2 millimeter känns det som. Inte nog med det, de får dela den lilla millimetern med drömmar, planer, skolarbeten, problem och allt annat. Jag är i stort behov av ett jullov och det är nu och inte om 1½  vecka. Det är ganska så irriterande när man måste försöka logga in 17 gånger efter varandra för att komma åt sina skolarbeten, vilket betyder att min stressnivå har ökat från att vara totalt obefintlig till ganska hög. Det här påverkar självklart allt annat. Jag som var så nöjd med mitt goda humör! Aja, än har jag inte lackat ur än, men man blir ganska irriterad när man kommer hem och det ser ut som skit, VART TOG MINA STÄDNOJJIGA FÖRÄLDRAR VÄGEN? Nej, jag totalvägrar att röra dammsugaren den här gången, inte tänker jag plocka ur diskmaskinen eller fixa något annat heller för den delen. Det är på tiden att de lär sig! Aow, snart har jag nog fått ur mig allt att klaga på så då kan jag börja med mitt skolarbete igen, jag kom faktiskt in på porten nu. Sen kan jag kanske hinna bege mig till HR innan natten slår in. Fast allra helst skulle jag bara vilja lägga mig och sova nu, väldigt länge, i en varm skön säng med fluffigt täcke och mysiga kuddar.

En annan kanske mer intressant eller skrämmande sak är att jag har sett samma gubbe, utländsk av något slag (jag förstår iaf inte vad han snackar för språk), inom samma område, två dagar i rad, han pratar i mobiltelefon också. Så nu vet ni det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0