Come on get higher

Tiden går sakta och fort på samma gång. Den tid som borde gå fort stannar i ingenting, så sitter man där och önskar allt kunde lösa sig av sig självt, för man har tappat greppet, gett upp, nä jag vet inte vad det är. Ett jullov kommer i vilket fall sitta fint, det är en sak som är säkert. Höjde mysstämningen en aning med rökelser och ljus till mig själv idag, så har även julklapp till syster inhandlats, så nu är jag så gott som klar med det. Träningen genomfördes också med en alldeles förtjusande Johanna, det gav mig mersmak, myror i benen och ett glatt men trött humör.
Nu återstår det bara att få till det sista på engelskan så jag kan genomföra en bra redovisning imorgon. Och så tyskan är klart, men det får nog vänta tills imorgon förmiddag när jag kommer åt porten och sånt på skolan. Jag har tröttnat på det här lite. Ganska mycket.

På mina ointressanta blogginlägg också. vad vill ni läsa om?
Please give me some inspiration!


Kommentarer
Postat av: Mary

hey you. var länge sen jag hörde av mig eller ens skrev en rad här, och jag hatar verkligen mig själv för det. förlåt! men jag är bara så stört stressad just nu, mitt uppe i allt virrvarr med matchning av troll till tävlingsterminen, skolan, julklappar, mig själv och allt annat. hoppas du inte tar så illa vid dig. myskväll på lovet låter bra. jag behöver det& jag behöver dig. jag saknar dig kimkim, förlåt igen! ville igentligen bara säga att jag finns här iallafall, alltid. hoppas du vet det <3

2008-12-17 @ 21:49:11
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: Mary

hej you. ville bara be lite om ursäkt för min dåliga närvaro på sista tiden. har mest varit upptagen med mig själv tjugofyra timmar om dygnet känns det som, och jag har hemskt dåligt samvete. vi har knappt pratat ordentligt på flera veckor, och det är antagligen mitt fel. jag känner mig som en hemsk vän& vill bara säga att jag finns här för dig, även om jag inte syns och märks. jag saknar dig, kimkim. <3

2008-12-17 @ 22:03:06
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: Mary

nu vart det visst två stycken. men skit samma. det understryker det bara ännu mer ^^ ses på fredag <3

2008-12-17 @ 22:24:00
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: Johanna

luktade rökelsen gott? :D hihi. en förtjusande kim fick jag också träna med ^^

2008-12-17 @ 22:45:22
URL: http://johaannak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0