Maybe this Christmas

Julmusik, knäck, pepparkaksbak, lussebullar, glögg, te, skorpor, härliga vänner, mysigt prat, massage-tåg och juliga filmer. En mycket glädjande och välbehövd kväll hos Joline. Tack tjejer :)
Men vi saknade en Maria, krya på dig vännen <3 (bilder kommer senare, säg till om ni vill ha några :) )

Det börjar kännas att julen närmar sig, nu planeras julematen för fullt, julklapparna ligger inslagna och klara, granen är inhandlad, julpyntning i stallet ska ske idag, det är nog bara snön och tomten som saknas. Idag blir det flytt till djurön, så nu ska jag packa ner allt jag kan få med mig, för att sedan bege mig av mot stallet :) solen skiner också, härligt!


Kanske ligger du där inslagen under granen iår, kanske är du allt jag får, men jag tror inte kanske existerar, för jag vet att sanningen är hård, men rättvis, den bästa vägen brukar det sägas, but all I want for Christmas is you.

Kommentarer
Postat av: Johanna

behöll du fatet och ljusen själv? ^^ hihi. Mysigt igår ja :D jag vill gärna ha bilderna :)

2008-12-21 @ 13:54:12
URL: http://johaannak.blogg.se/
Postat av: Anonym

fint skrutt :) var kommer fatet ifrån? Och hörrö, blire några joline-bilder vill hon godkänna! <3

2008-12-21 @ 15:52:39
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/
Postat av: Moa

Det var riktigt mysigt :D Tack Kim (och alla andra såklart) för sällskapet! :D:D

2008-12-23 @ 22:13:22
URL: http://moasjukan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0