Breathe in breathe out

Det är inget kul att vakna trött flera dagar i rad, det gör allt dubbelt så jobbigt än vad det vanligen är. Men igår kämpade jag mig upp för Nationella, idag tror jag att jag kommer stanna hemma, krypa ner i sängen ett par timmar till, plugga lite och vänta på att syster yster kommer hem så vi kan sprida jul och lucia stämning i huset med pepparkaks och Lussekatts bak under eftermiddagen. Att gå till skolan i snön, komma försent, för filmvisning, julpyssel, fika och jul-idol känns inte alls som vad jag orkar idag. Är man dessutom på dåligt humör blir det inte bättre.
Sedan bär det av till HR, mys med Noak och ridning, förhoppningsvis har jag ett bättre humör och mer ork då. 
Imorrn blir det stockholm, hoppas på att hitta något som kan göra min helg, jag vill bli pigg och glad igen. Allt var så mycket lättare då.
Fast jag har egentligen ingenting att vara nere för, det bara är tungt när kroppen vill sova bort dagarna.

See you later alligators!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0