Another day in paradise

Jag tror jag repade mig lite efter fredagens ridning, hade Celloni (ridskolechefens häst), hon var härlig, jag orkade inte sitta emot med ryggen fullt ut, men jag hoppas på att få rida henne fler gånger, vi får väl se. Jag satt iaf rakare! (jag älskar framsteg)
Stockholm igår, lika mycket folk som vanligt! Hittade två julklappar till mig själv (tillät mig inte att köpa flera) och så köpta syster och jag till mamma och pappa tillsammans. Kändes som dagen flög förbi, gick en himla massa och åt  minst lika mycket, konstigt att det alltid blir så. Men att åka tåg är min favorit, helt klart.
Idag ska jag spendera dagen med min kära naturkunskapsbok i hopp om att klara provet imorgon eftermiddag, med andra ord blir det plugg imorgon förmiddag också. Men det ska hinnas med två träningar också, till idrottfördjupningen, eftersom jag är sveriges smartaste och har slarvat bort mina kvitton, men men sånt är livet, och träning gör en bara gott!
Men innan jag somnar i naturkunskapsboken ska jag nog slå in lite julklappar, det är bra med variation har jag hört. Och så hade jag önskat hinna till stallet och mysa med noak, men det får bli imorgon eftersom jag ändå ska rida igen då. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.!

Hej hej, intressanta inlägg, ni verkar ha gett upp läsandet. Jag lovar på snar bättring så fort allt skolarbete är ute ur min värld efter torsdag! Då kommer det finnas massor tid att göra sånt man vill, måla, träna, spela, träffa vänner, julmysa, läsa, skriva, vara allt vad kreativ och aktiv heter. Men som sagt, jag bor i naturkunskapsboken idag och imorgon, och vill ABSOLUT bli störd! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

mys med stockholm, hoppas ni hade dt kul :) jag är inte så pepp på att träna idag faktiskt, har sånn träningsverk redan x) haha. Men imorgon eller nån annan dag i veckan? :) PUSS

2008-12-14 @ 16:04:35
URL: http://johaannak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0