What went wrong

Det är tungt. Men det är visst så det ska vara.

Tankarna tar iväg mig så långt att jag inte vet vad som är verklighet längre. Stressen kommer över mig när jag kommer på mig själv med att svara på saker jag inte ens lyssnat på.. Det är lite jobbigt, för helt plötsligt står man där med hur mycket som helst att göra, utan att riktigt veta vad eller vara beredd.

Och mitt mod, eller min styrka har nog svikit mig. För ett ögonblick kändes det som om det var jag mot världen, men det ville tydligen inte världen... eller jag.. För nu är det världen mot mig :( Men det är bara att blicka framåt och kämpa vidare. Efter regn kommer solsken.

Jag fick sån lust att måla en fondvägg på mitt rum förut... eller jag kom på idén när jag stod i duschen, tänk er mörklila, typ plommonfärgat.. Det kunde vara något nu mot hösten. Jag ska nog fråga vad mina päron säger om den saken och se hur det blir :) Behövs något mera färgstarkt, jag dör av allt vitt! ¨

Men nej, jag har inget bra att komma med, flyter iväg åt ett eller annat håll. Så nu ska jag fixa lite saker, ta det lungt och ladda inför kvällens laserdome :) Hör av er om ni vill vara med ;) Det börjar kl. 20.00

Kommentarer
Postat av: aidi.

Gör en ny klocka?



2008-08-08 @ 17:28:14
URL: http://aidilutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0