Thursday

Jag har fått 1 eller fler kommentarer på alla utom ett blogginlägg den här månaden! JAG ÄR STOLT :)
Och har man inget bättre för sig när man inte har några lektioner så kan man lägga märke till sånna små detaljer ^^
Det är nämligen så att jag är ledig både idag och imorgon, vadå härligt!
En inte fullt så härlig sak är att vi ska göra massa instuderingsfrågor till föreläsningen på måndag, som jag inte ens vet hur dags den är, för schemana uppdateras förhoppningsvis på söndag. Men men, det löser sig nog, om jag ens kommer åt frågorna, det gick inte så väldans bra igår..

Aja, idag ska jag ut till Exet och ta en runda i skogen och lite galopp på fältet, hoppas vädret blir stabilare tills dess. Sen hade jag tänkt att springa och fixa lite annat smått innan det blir kväll och Augustifest! :) Men har jag otur sitter jag med instuderingsfrågorna hela den tiden... :/ Det är sånt som märks, bäst att se om jag får tag i dom på en gång!

Kommentarer
Postat av: Ida

grå katt är fint ^w^



Okej, men jag typ.. vill gå på fredag.. men jag har ingen skjuts hem, och Philip typ, vill böga med klang eller något och kanske ska flyga så jag vet inte. Kan kan jag sova hos dig? (a) please?

2008-08-21 @ 14:18:04
URL: http://aidilutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0