Stay awake

Klockan står på 6.43 och jag är klarvaken. Nu har jag hunnit äta frukost och borsta tänderna och slängt på mig mjukiskläder. Och även hunnit låta tankarna flöda över vad dagen har att erbjuda, det känns som om det kommer bli en bra dag, till en början i vilket fall, kanske beror det på att solen skiner som aldrig förr eller att de föregående två dagarna har varit så deppiga. Kanske är det borta nu? Men jag vill inte hoppas på för mycket, jag ska ta dagen som den kommer och följa min magkänsla, säga ifrån om sånt jag inte vill och sånt jag inte orkar med. Jag ska bara njuta av att må bra idag helt enkelt.

Jag ska börja med att kolla lite grejer på internet, försöka hitta lite inspiration inför shoppingrundan på stan och kolla lite saker till mitt rum, se om det går att fixa lite annoner på blocket och mejla himmelstalund. Ah, det borde jag hinna, innan mamma ringer och säger att hon är i stan med mina löparskor.
Jag vet inte riktigt hur jag har tänkt hinna allt, men är man effektiv så får man nog ihop det. Börjar med stallet, sen springa, sen göra sig klar, sen stan med Sabina, träffa Simon och så laga lite kläder.. Det borde hinnas med.
Nu sätter jag fart, hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0