Something to say

Idag har jag varit i söderköping och hälsat på hos Lejla :) Det var mycket trevligt och jag tror att någon behövde prata av sig lite ^^ Efter det blev det till att åka bussen till Exellent och hoppträna, mycket roligt faktiskt, och skönt att det gick bra trots min nervositet. "Det ser ut som om du har suttit på honom i flera år!" (jag tror inte jag kunde fått en bättre komplimang om min ridning minsann, det var nog precis vad jag behövde.)

Men imorgon blir det till att springa och åka till stallet. Och bara ta hand om mig själv, för det känns som om det behövs innan skolan börjar! Har faktiskt inte gjort något för min egen skull på hela sommaren, jag tänker bara på andra i första hand jämnt. Men tyvärr så är det slut med det nu, jag orkar inte med det längre. Jag vill må bra! Godnatt

Kommentarer
Postat av: Joohanna

jag tycker du ska göra ett litet hemma spa, med ansiktsmask & hårinpackning, en bra tidning och lite tända ljus och lugn musik :D :D mysens!

2008-08-15 @ 12:14:24
URL: http://joyys.blogg.se/
Postat av: LEJLAAAAAAAA

det var kul!:)

2008-08-15 @ 12:32:47
Postat av: Carro

Det tycker jag att du gör helt rätt i, du om någon måste tänka mer på dig själv :)

2008-08-16 @ 21:45:40
URL: http://resultativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0