Min Huckelberry vän

Efter en tidig morgon med muffinsbak osv i värmen begav jag mig till min vän Sabina för ett dopp i det härliga vattnet (poolen). Vilket var uppskattat även om den värsta värmen lagt sig. Sen bar det av till stall för matfixning och vård av häst, samt en liten promenad. Då vi stötte ihop med Robban ^^ Säger inget mer om det, men han har nog sett mig i de flesta tänkbara tillfällen snart.. Sen promenerade vi hemåt för dusch och nu fix av hår och diverse annat innan det bär av inåt staden för en picknick i gröngräset och mys till Kent! Tyvärr är vi snåla nog att inte köpa biljetter, så vi bänkar oss utanför i hopp om att få en minst lika trevlig kväll i vilket fall, och så ska då bli! :)

Nej, hörre ni. Nu ska jag nog göra mig klar. Men först måste jag säga att pappa troligtvis har fått ordning på båten tills imorgon, så vi far iväg imorgon bitti igen och hoppas på bättre lycka den här gången, och kommer väl hem framåt helgen. Men jag ska minsann se till att komma hem och fira simon, vad mina föräldrar än säger, för han fyller faktiskt 18 och det gör man bara en gång, så det vill man vara med och minnas :D Puss


Kommentarer
Postat av: Joohanna

när fyller han? ;o

ha det så kul med båten, speciellt på sjön ;) HAHA (heybaberiba skämt)

2008-08-02 @ 17:41:04
URL: http://joyys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kim din klocka går fel :)

2008-08-03 @ 20:11:28
URL: http://banggoesthattheory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0