I Am The Walrus

whhhaaaaaa.....
Jag börjar känna mig stressad igen :S  och ändå har jag knappt varit i skolan, och vardagarna har flutit på. Tiden bara rinner iväg framför näsan på mig, men om jag tänker efter hinner jag nog med ganska mycket. Så jag behöver nog bara några timmars lugn och ro. Vilket jag förhoppningsvis får i stallet ikväll! För ridningen börjar igen, det känns bra! :D

Och igår kväll var verkligen värd att palla sig ut även om benen kändes som betongpinnar... Mycket skratt och trevliga vänner, sånt tycker jag om :D Mera sånna kvällar blire! Kanske en och annan fest, man vet aldrig vart ödet leder en ^^
Ta det lugnt nu alla partypinglor, det är bara augustifest en gång om året ^^

Kommentarer
Postat av: Maria

ja det var lätt värt att pallra sig ner på stan :) tack för goda skratt kimkim, du vet verkligen hur man får mig på bra humör ^__^

2008-08-23 @ 11:25:51
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0