Final effekt

Jag vill inte klaga, inte ett dugg. För jag har haft en bra dag.. och jag har vänt alla mina negativa tankar till något positivt! (Känn på den ni, jag kan om jag vill minsann) Skola mellan 9-17, inte nog med det, jag satt och slog upp en massa fåniga naturkunskapsord och svarade på frågor halva helgen, och gjorde experimentredovisnings tjotjaffblahblahaa imorse. Hade jag användning för det i skolan eller, nej inte ett jävla dugg! 'Men det var en helt okej dag, varav tre timmar spenderades på att gå och köpa frukt med Linnéa  för att sedan följa med Jakob till stan,  där träffade vi förövrigt en Ian och Erik och en Niklas :) Ganska najjs om jag får säga det själv..

Efter en svenska B lektion (som påminner en hel del om Kultur och Idé historian jag läste på Nyströmska) så avslutades dagen med en Naturkunskapsföreläsning, ganska härligt faktiskt. Jag dog inte :D Kanske för att jag engagerade mig på riktigt för en gång skull och försökte ta in vad Henrik pratade om. Därefter var det bara att packa ihop grejerna och cykla med ett äpple i mun mot träningen.

Och det gick väl.. ganska dåligt känns det som. Jag hade nog högre förväntningar på mig själv.. Men aja, sånna får man inte ha. Man måste ta allt för vad det är. Och jag lärde mig faktiskt att inte backa undan för slagen den här träningen, det är bra ändå. Även om det kändes som allt jag har tränat med Dane under sommaren var som bortblåst :/ (det finns ju inuti bakhuvudet, men vill liksom inte komma fram på samma sätt som när vi har tränat...) Väldigt tråkigt, men ah, får kämpa på och visa vad jag går för nästa gång! Han har ju trots allt förhoppningar om mig ^^ Det är bättre än ingen, eller att jag lyckas såga mig själv. Ah, det stärker nog mig lite ändå.. :)

Nej, nu när jag har fått tillbaka andan äre stretch, dusch och mat som gäller. Sen blire kanske en promenad med Lisen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0