Dancing queen

I've got my moments, I've got my moments,
I've got my moments when I'm less sober
I've got my moments, I've got my moments
I've got my moments when I am less aware of what I am, where I am
Less concerned about where you are
With who you are and why we are oh so apart

Nu får det vara nog med semestrande för min del. Dags att återgå till vardagen, mer eller mindre i vilket fall.
Imorgon ska hästarna hämtas hem, träning ska utföras (efter allt stilla sittande har jag fått myror i baken), sen ska det fixas en del innan Simon anländer för födelsedagsfirande. Därefter återstår bara ca 10 dagar av sommarlovet och då ska det minsann ske en hel rad med saker för att stärka självförtroende och allt annat som kan behövas inför år 2 på gymnasiet. Spännande.

Men nej hörrni, nu ska jag göra mig klar och kila iväg till utebion och träffa lite vänner :) Härlig!
Puss hej

Kommentarer
Postat av: aidi.

kiiiim.. -viska- din klocka går fel!

2008-08-07 @ 19:55:15
URL: http://aidilutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0