Another brick in the wall

Blääää.. Min kropp känns som ett betongblock och har gjort i stort sett hela veckan. Jag vill inte tro att jag håller på att bli sjuk eller något, för det har jag inte tid med nu när skolan väl har börjat igen. Men det håller ju på att bli höst, och jag lyckas alltid bli sjuk när det blir ny årstid, så vi får väl se. Och ta det för vad det är.
Det kan ju iof bero på att jag försöker vara mer aktiv nu än tidigare, men det känns ändå inte som om jag har tränat på riktigt. Så jag förstår inte riktigt.. Inflammation i musklerna? Nää, jag vill inte.

Nu blir det en lugn fixardag hemma för att vila upp allt i vilket fall, sen blir det augustifest ikväll, kanske något annat kul också, vi får väl se. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0