Wednesday's song

Jag känner mig klarare i huvudet nu.
Fast lite vill jag nog bara låsa in mig och stanna kvar.
Men träningen gjorde susen!
Innan kändes det som om jag tänkte ge upp allt.
För alltid.
Men nu är jag som en helt ny människa.
Det var jätteroligt, fick "slåss" som på riktigt.
Eller sparras som det faktiskt heter.

Kommer säkert ha lite blåmärken här och där imorgon, men det kan jag fan ta.
För jag är glad :)
Mera sånna här träningar och allt kommer att falla på sin plats.
I rätt spår.
Tänk sen när skolan slutar, och det är sommarlov.
Fy fan vad jag ska må bra.
Och njuta, och göra saker jag VILL göra och bara vara glad :D:D
Underbart!

För nu är det inte många veckor kvar. Om exakt 34 skoldagar är det skolavslutning.
Förstår ni? Vilken befrielse. Hoppas jag får sommarjobbet också.
Så man kan tjäna lite pengar att spendera tills skolan börjar i höst.
Åh, jag tror det börjar lätta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0