Try it again

Solen stärker mig.
Precis som ni.
Haha, jag blir glad.
Att sitta där uppe.
Ger en känsla av styrka.
Titta ut över allt.
Och känna friheten.
Det vill jag göra jämnt.

Och jag har skrivit min artikel, gjort min naturkunskap, min tyska och snart är jag redo att skriva det där samhällsprovet imorgon också. Det är bara engelskan som ligger och trycker i ett hörn. Jag borde göra klart den.
Men när jag får lite mera lust, och när förkyldningen är borta.
För på lördag ska jag till djurön, slå ihop ramar, spänna fast duk och grunda, för att sedan kunna måla! Då ni, ska jag var kreativ, MASSOR ! Jag känner verkligen hur mycket jag längtar, för det var längesen! Jag borde göra klart grejerna till nyströmska också, egentligen vill jag nog åka dit. För jag saknar det så himla mycket, allting.
Ja, det får bli min utflykt innan skolan slutar. Picknick i söderköping! Någon som är på?

Träffade Noak idag med. Som igår, och som imorgon och på lördag och söndag. Det känns bra! Jag som sa till lotta förra veckan att min närvaro antagligen skulle bli ännu sämre nu, än tidigare eftersom jag har så mycket skolarbete.. så lyckas jag komma fyra dagar i streck veckan efter, hon måste ju tro att jag är knäpp. Men faktum är att jag tror att Noak är en del av att jag orkar med allt. För han är bäst! <3

Kommentarer
Postat av: LEJLA the man

JAG ÄR PÅ PICKNICKEN!!

2008-04-24 @ 22:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0