To much of nothing

Det är fredag! :)
Lite glädje över det känner jag nog.

Och jag tror jag har fått galna plugg-sjukan. För jag förstår inte att jag hela tiden pluggar. Fastän jag vill göra massor med annat. Fast jag inbillar mig väl att om jag pluggar ordentligt nu, så slipper jag senare i livet.
Vem vet? Kanske har jag turen med mig. Kanske inte.

Det var skönt att sova ett par timmar längre än de senaste dagarna i vilket fall. Men jag hade tänkt ta en sväng till stallet på förmiddan, men det sprack, jag var så trött så jag gick och la mig igen. Men nu är jag vaken, nyduschad och inne i all fakta om försurning och PH- värden. Måste läsas om man ska förstå det, och få göra labb osv. Eller kanske inte, men jag är inget underbarn som kan allt. Men däremot vill jag lära mig, så jag läser i vilket fall.
Det är lite tjatigt faktiskt, men om jag gör det nu så slipper jag ju senare :)

Snart är det dags för att göra sig klar ytterligare, för att kila till skolan och göra tyska redovisning, ha basgrupp och sedan tyska. Men efter skolan ska jag banne mig ha roligt!

Om ni tycker att det står för mycket i den här bloggen kan ni ju kolla den nya ^^ Den är lite renare än så länge. Jag ska försöka hålla den så också, så får den här ta all skit. En bra och en dålig sida av mig liksom.. Det är rätt skönt.
Att man har flera. Jag tror jag har en neutral också.. så jag är lite splittrad, men det var väl inget nytt ?

Vi hörs
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0