There she goes

Det finns människor som man bara tycker är för mycket, och det finns även de som är ingenting alls.
Men de människor som är alldeles lagom, det är dom jag tycker om.
För idag har jag varit och min vän varit och besökt Pricken.Hon är alldeles lagom. Det var mycket trevligt, jag har nog inte riktigt förstått hur tomt det är utan henne. Men nu vet jag. Fast hon är bra :)
Jag träffade också en annan mycket saknat person idag, en Sara! Hon är för bra hon :)

Noak rullade sig, och fastnade i staketet. Så det gick sönder ^^ bushästen. Men jag tycker om honom lika mycket för det, och när jag har varit på djurön och hämtat min kamerasladd så kommer även bilder att läggas in här.
Känn längtan växa inom er.

För förändring är ledordet i mitt liv.
Allt.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0