The fear you won't fall

Jag letade efter en bild på internet, och fann någons blogg. En ganska vanlig blogg sådär, med lite inslag av olika musikklipp. Och det visade sig att jag tyckte musiken var helt okej, lite schyst gitarr/ sång sådär.

Joshua Radin - The fear you won't fall
The View - Face for the radio

Joshua's Winter och Closer var också riktigt bra. Sådär lagom mysigt ^^

Och jag blev klar med mitt Tema, som jag skrev om igår. Jag är stolt över mig själv. Det där konsumtionsmönstret gick desto värre inte lika bra, jag förstår fortfarande inte hur man ska få in en analys i en mindmap, men det är väl sånt som löser sig.

Jag fastnade visst i gitarrspelande.. på Joshua's låtar, men sånt händer :)
Men nu ska jag göra mig i ordning och kila ner en sväng på stan innan Todd kommer och vi ska spela fingrarna av oss.. För mina ömmar redan... Så de vill vila ett tag. Just det, plugga var det. Aja, vi hinner det med.

Fast allra helst vill jag nog åka till stallet och mysa med Noak <3

Kommentarer
Postat av: Mingla

Var det inte du som cyklade förbi mig igår?

2008-04-08 @ 11:10:11
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0