Pretenders

Min dag har nog flutit på bra, men jag faller in i dvala då och då. I tankar djupare än vanligt. Jag önskar jag kunde förändra världen, för jag är så trött på allt. Men nu är det som det är och då får man leva med det.
Jag tror jag är som mest kreativ i mina tankar mitt på dagen, lite innan eller efter lunch.. För under lunch måste jag fokusera för att hålla mig till verkligheten, det kan min vän sabina intyga. Hon är nog väl medveten om hur jag flyter iväg när vi sitter och äter, bara stirrar ut i tomma intet och är helt väck.

Det har varit så ofta nu, senaste tiden.
Undrar varför.
Aja, något är det.

Och jag skulle vilja skriva så mycket, men det tar stopp. Finns inget sätt att formulera mig på när jag väl sitter här. ILLA kan tyckas och Ja, jag håller med.

Jag har förövrigt fått en redovisning och ett prov överstökat idag, SKÖNT! Redovisningen gick bättre än jag trodde med, helt otroligt. Jag är nöjd:) Men provet kunde ha gått lite bättre, om min hjärna hade sammarbetat och kommit ihåg allt den borde komma ihåg. Men icke. Som NP igår ungefär, helt väck.

Hoppas på en lugn och skön helg, med mycket sol och trevliga människor :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Sabina

.. kanske för att du tänker på en viss person :):) maybe?

2008-04-18 @ 23:29:39
URL: http://sbainuf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0