Luft

Jag behöver andas.

Men inatt hade vi trevligt, lustigt är det. Jag börjar tro att jag hallucinerar eller något. Men inte, det finns bevis. Sabinas fot kan bekräfta allt. Så det så! Päron är ruttna, iaf mina. Jag vill komma iväg för ett tag. Står inte ut med det här längre. Säg vad ni vill, men jag är trött att ha det såhär faktiskt.

Men jag skulle ner till stan och köpa lite grejer, och till stallet. Det lovade jag ju faktiskt. Så då spelar det ingen roll om man har delat madrass med två kokosnötter eller om man har sovit ensam i ett slott. Man ska hålla löften. Fast man är trött och vill sova, sånt borde man göra om nätterna. Men icke, inte inatt.
Fast jag är ju ledig måndag och tisdag, så då blir det sova och plugga, som aldrig förr. Sen ska vi ju faktiskt ses och gå till halvars i eftermiddag/ kväll. Vem som kom på idén är jag inte riktigt medveten om, men ja... Det blir nog bra. Det är ju söndag trots allt :)

Nej, göra sig i ordning och palla sig iväg. Mot en stad, och ett stall. Och alla glada människor :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0