Life is easy

NOT!

Ibland förstår jag inte, ingenting förstår jag.
Hur ?
När ?
Var ?
Varför ?

Det kan ju inte bara vara sant?

Det är vår.
Jag har gjort mer än hälften av allt skolarbete.
Jag har vänner som tycker om mig.
Och jag tycker om dom.
Jag har världens finaste sköthäst.
Jag har bestämt med Orre att vi ska starta band. (Det blir tisdags-trion igen!)

Och jag borde vara glad.

Men inte fan är jag glad inte.
Nejdå, tvärtom.
Super deppig, nere, ledsen, arg.
INTE ALLS GLAD!
Hur är det möjligt?

Men nu är det valborg.
Och snart ska jag till Lisa.
Det kommer massa folk,
vi ska grilla och ha kul.

Men inte är jag glad inte.
Vad är det som saknas?
Saknas det något överhuvud taget?
Eller är det bara fel i mitt huvud?
Har min glädje försvunnit?

SKIT!

Ge mig min glädje tillbaka!
Jag behöver den!
Mer än någonsin!
SNÄLLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0