I already miss you

There's a feeling, all among others.
I don't know, how to face it, in right time
I can just feel it, here inside.
And it's always on my mind.

Vad säger man. Det blev en lugn helg, trots att annat var planerat.
Men jag fick träffa Noak igår :) Han var piggare, nästan galen.
Det känns bra, men tanken på något annat gör ont.
Jag hade inte klarat det. Inte nu.
Men jag behöver förhoppningsvis inte gå igenom det.
Det är bar att hoppas på det bästa och som det ser ut igår,
så kommer allt att lösa sig, på ett eller annat sätt.

Lite film igår. Inte den bästa dock.
Men vad gör man inte i trevligt sällskap? :)
Fast jag var ju med och valde så, jag får skylla mig själv ;)

Nej, nu är det skola om några timmar.
Ska försöka bli klar i tid, så jag undviker att stressa.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0