Goodbye sad songs

HEJ KREATIVITET DU ÄR DET BÄSTA JAG VET!

Tro det eller ej, men jag känner hur all kreativitet sprudlar inombords, jag är chockad och glad och lite vilsen samtidigt. För såhär mycket har jag nog aldrig kännt för att måla, fota och skapa saker. Det är helt otroligt. Men det gör mig glad, om det inte vore för att jag har alldeles för mycket skolarbete, och alldeles för lite tid.
Fast man vet ju aldrig när det blir såhär igen, kanske är det bäst att ta vara på det?
Jo, i helgen ska jag minsann spänna duk på ramar och grunda med vit färg, sen är det bara att kladda och skapa! Och kameran använde jag ju en hel del igår, så den får jag inte lägga åt sidan nu, den ska få arbeta som aldrig förr. Och alla idéer som kommer upp i mitt huvud ska jag skriva ner så jag kan göra något av dem sen när jag "får tid över" JAAAAA!!

Det är skumt, men det är glädjande. JAG ÄR GLAD!
Fast jag är så förkyld att benen skakar, huvudet värker, halsen svider och näsan sticker så är jag glad.
Den ni, det är något nytt!

Men det är inte lika glädjande att jag borde vara  i skolan nu, för en timme sen. Fast jag tror jag tänker palla mig dit till klockan 11.00 och skriva mitt prov i naturkunskap så det är över sen. För mera rester orkar jag inte med nu!
Usch, för mycket redan.

Men jag får inte glömma bort och leva!
Så jag lever nu när lusten finns där, plugga kan man göra under värre omständigheter. Så det så.
För det är vår och jag är vild och glad! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0