Don't stop me now

Jag är yr.

Och jag vill inte plugga idag.
För det är fredag, och då borde man få vara glad.
Träningslära hit och Kroppen dit.
Det konstiga är att jag brukade tycka om sånt här.
Men inte idag, för jag är inte där.

Men ah, jag får ju åka till stallet när jag slutar :D
Och rida, min fina lilla polle :)
fan, vad jag saknar honom.
I söndags var det så fint, när vi red där i paddocken
och han var så pigg att det inte gick att få stop på han.
Men det är dom dagarna jag älskar, för han är värd allt.
Och jag har lust att skita i skolan, men hur ska jag då ha råd med allt.
I framtiden.
Allt jag ska göra innan jag dör.

Nej, det är bara bita ihop.
Öppna alla sinnen.
Och lära sig allt om kropp och knopp.
För att sedan spatsera mot skolan och visa allt opp.
Hur bra man är, helt utan besvär.

Ja, lite får man väl ljuga?
Äsch, jag ljuger inte.
Jag orkar bara inte vara ärlig längre.
Så jag slätar över allt med en fin kant.
Det är rätt skönt, eller inte när allt kommer ikring.
För det blir värre inombords.
Alla hormoner dansar, högt och våldsamt i ring.

Nej, Idrott var det.
Jag ska försöka skriva ett någorlunda normalt inlägg i helgen.
För jag känner att den här veckans inlägg har varit värre än vanligt.
Fast jag mår ju bra.
För det är fredag idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0