Cross my heart

Det är onsdag.
Jag är arg.
Nej, jag var förbannad.

Jag hade PH- samtal och L rabblade upp allt jag måste göra, och hur lite tid det var kvar osv. Hon påstod att jag inte kommer lyckas..Eller nej, men att det var lite ont om tid sådär..
Men ja, det var ju ingen nyhet för mig. Jag har bara gått och dragit på mig den optimistiska rollen och trott att allting löser sig, av sig självt helst.
Men icke.

Inget vettigt blev väl gjort heller, så jag ska spendera de närmaste timmarna åt att plugga, för att sedan träna och därefter plugga igen. Så det så! Roligt värre.
Och jag är så förbannat trött på alla som klagar, inklusive mig själv.
Man får lust att bara stoppa popcorn i öronen faktiskt.

Usch, jag får ont i ögonen bara jag tänker på det.
Men jag ska fan klara det, jag ska visa dem mitt rätta jag!
HEY ALLA PLUGGISAR NU SKA JAG KOMMA TILLBAKA OCH KONKURRERA MED ER!

Puss

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hey, skolan är inte allt dude!

2008-04-02 @ 19:14:59
URL: http://sbainuf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0